رفتن به محتوای اصلی
همزمان با روز جمهوری اسلامی انجام گرفت:

آئین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران

مطلب بدون عنوان 4142
آئین نمادین اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران همزمان با 12 فروردین ماه روز "جمهوری اسلامی" در شهرداری قم اجرا شد.

به گزارش شهرنیوز؛ همزمان با فرارسیدن 12 فروردین ماه سالروز رأی تاریخی "آری" مردم ایران به جمهوری اسلامی در سال 1358، آئین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران با مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برگزار شد.

مهدی کلانترزاده، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در این مراسم با اشاره به تقدس پرچم جمهوری اسلامی ایران، بیرق هر کشور را مفهومی ارزشمند از ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آن کشور دانست و تصریح کرد: پرچم یک کشور هویت، اصالت و اقتدار کشور را می‌رساند و وظیفه آحاد ملت است تا از اقتدار آن صیانت کنند.

وی با اشاره به اینکه در کشور عزیزمان پرچم این نظام در دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: مایه مباهات است که پرچم‌داری با قدرت و همراه با حکمت و صلابت مقام معظم رهبری امروز به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران نیز رسیده است و عَلَم‌ و پرچم تمام مسلمین جهان در دست ایشان است.

کلانترزاده همچنین یاد شهدای اعصار مختلف انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت: آرامش، اقتدار و امنیت امروز شهرمان در زیر سایه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آنان است.

انتهای پیام/104

 


https://qom.ir/KrPht